Warunki dostawy
1. Dostawy są realizowane przez firmy kurierskie InPost, DHL.
2. Dostawy są realizowane międzynarodowo, o ile kraj nabywcy akceptuje zamówienia na odzież i obuwie online z Unii Europejskiej.
3. Czas dostawy zależy od obszaru określonego na podstawie kodu pocztowego przypisanego do adresu podanego przez Klienta.
4. Rejestrowana przesyłka zostanie wysłana w terminie określonym w Systemie Sprzedaży, licząc od daty zawarcia umowy, której długość zależy od dostępności produktu. Termin wykonania usługi przez Usługodawcę nie przekracza jednego miesiąca.
5. Ze względu na ograniczoną liczbę oferowanych produktów odzieżowych, Usługodawca zastrzega sobie prawo do ograniczenia liczby przyjętych ofert, w zależności od ilości dostępnych towarów.
6. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zamówienia w następujących przypadkach:- występują konkretne wątpliwości co do Klienta,
- nie udało się potwierdzić zamówienia,
- Klient nie przestrzega Regulaminu,
- zamówienie nie może być zrealizowane z powodów logistycznych.
7. Pracownicy Usługodawcy niezwłocznie powiadomią Klienta drogą mailową na adres podany przez Klienta w zamówieniu lub telefonicznie o odmowie zawarcia umowy.
8. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niewykonanie dostawy w określonym przez Klienta terminie, spowodowane zdarzeniami i sytuacjami, które wykraczają poza kontrolę Usługodawcy i uniemożliwiły wykonanie zamówienia.
Możliwy jest również odbiór osobisty w butiku w Gdyni (al. Zwycięstwa 256, Galeria Klif).
Zwroty
Warunki Zwrotów
1. Czas na zwrot: Masz 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia na zwrot zakupionych produktów.
2. Stan produktów: Zwracane produkty muszą być w stanie nienaruszonym, nieużywane, z oryginalnymi metkami i opakowaniami. Produkty noszące ślady użytkowania, prania, czy uszkodzeń nie będą przyjmowane.
3. Dowód zakupu: Każdy zwrot musi być poparty dowodem zakupu, takim jak paragon, faktura lub potwierdzenie zamówienia.
Proces Zwrotu
1. Zgłoszenie zwrotu: Aby rozpocząć proces zwrotu, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem email kontakt@ismenawarszawska.pl. Otrzymasz instrukcje dotyczące dalszych kroków oraz numer zwrotu (RMA).
2. Pakowanie i wysyłka: Bezpiecznie zapakuj produkty, dołącz oryginalny dowód zakupu oraz wypełniony formularz zwrotu. Wysyłka zwrotna jest realizowana na koszt klienta, chyba że produkt jest wadliwy lub otrzymany omyłkowo.
3. Adres zwrotu: Prosimy o wysłanie zwracanych produktów na adres: al. Zwycięstwa 256, 81-521 Gdynia.
Zwroty Pieniędzy
4. Czas przetwarzania: Zwroty pieniędzy będą przetwarzane w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania i zaakceptowania zwrotu.
5. Metoda zwrotu: Zwrot pieniędzy zostanie dokonany tą samą metodą płatności, która została użyta przy zakupie. W zależności od banku lub operatora płatności, zwrot środków może potrwać dodatkowe 5-10 dni roboczych.
6. Opłaty dodatkowe: Koszty przesyłki zwrotnej nie są zwracane, chyba że zwrot dotyczy produktów wadliwych lub wysłanych omyłkowo.
Wymiany Produktów
1. Proces wymiany: Wymiany produktów są realizowane na tych samych zasadach co zwroty. Aby wymienić produkt na inny rozmiar, kolor lub model, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.
2. Dostępność: Wymiana jest uzależniona od dostępności danego produktu. Jeśli wybrany produkt nie jest dostępny, zaoferujemy alternatywę lub zwrot pieniędzy.
Produkty Wyłączone z Polityki Zwrotów
1. Produkty personalizowane: Produkty wykonane na zamówienie, z haftem lub innymi personalizacjami, nie podlegają zwrotom ani wymianom, chyba że są wadliwe.
2. Bielizna i stroje kąpielowe: Ze względów higienicznych, zwroty tych produktów są przyjmowane tylko wtedy, gdy są w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu i z nieusuniętą metką.
Formularz zwrotu do pobrania