REGULAMIN SKLEPU
§1 ZASADY OGÓLNE
-
Niniejszy Regulamin (zwany dalej "Regulaminem") określa warunki i zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez firmę Ismena Warszawska z Gdynia, ul. Aleja Zwycięstwa 256, NIP: 5862349281 (zwana dalej "Usługodawcą").
-
Usługodawca udostępnia klientom bezpłatnie niniejszy Regulamin na stronie https://www.ismenawarszawska.pl/regulamin.
-
Wszelkie czynności opisane w Regulaminie, związane z składaniem zamówień i procedurą reklamacji, należy zgłaszać na następujący adres e-mail prowadzony przez sprzedawcę: kontakt@ismenawarszawska.pl.
-
Kiedy w Regulaminie pojawiają się następujące pojęcia, oznaczają one:
-
Adres e-mail – oznaczenie systemu teleinformatycznego umożliwiającego komunikację za pomocą mediów elektronicznych, w szczególności poczty elektronicznej.
-
Cookie – plik tekstowy, w którym serwer strony internetowej zapisuje informacje na twardym dysku komputera, który użytkownik używa. Informacje zapisane w pliku cookie mogą być odczytywane przez serwer strony internetowej podczas ponownego łączenia się z tego samego komputera, ale mogą być również odczytywane przez inne serwery.
-
Operator Systemu Płatności – podmiot wybrany przez Usługodawcę, który świadczy usługi związane z dostawą, utrzymaniem i obsługą płatności kartą.
-
Płatności drogą elektroniczną – płatność kartą, którą Klient dokonuje, realizowaną w ramach bankowości internetowej, wspieranej przez Operatora Systemu Płatności.
-
Środki elektronicznej komunikacji – rozwiązania technologiczne, w tym sprzęt i związane z nimi narzędzia oprogramowania, umożliwiające indywidualną komunikację na odległość za pomocą transmisji danych między systemami teleinformatycznymi, w szczególności pocztą elektroniczną.
-
Strona internetowa – witryna internetowa należąca do Usługodawcy, zlokalizowana pod adresem www.ismenawarszawska.pl, za pośrednictwem której Klienci mogą korzystać z usług polegających na udostępnianiu informacji.
-
System Sprzedaży – aplikacja dostępna na stronie internetowej, za pośrednictwem której możliwe jest korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę.
-
Świadczenie usługi drogą elektroniczną – realizacja usługi, która odbywa się poprzez przesyłanie i odbieranie danych za pomocą systemów teleinformatycznych, na indywidualne żądanie Klienta, bez jednoczesnej obecności stron; dane są przesyłane za pośrednictwem sieci publicznych, zgodnie z ustawą o telekomunikacji.
-
.Usługi – wszelkie usługi świadczone drogą elektroniczną przez Usługodawcę dla Klientów, na podstawie niniejszego Regulaminu
§2 ZAKRES DZIAŁALNOŚCI
-
Usługodawca świadczy drogą elektroniczną następujące usługi:
- zawieranie umów sprzedaży produktów odzieżowych za pośrednictwem Systemu Sprzedaży;
- dostęp do Strony internetowej, umożliwiający zapoznanie się z aktualną ofertą Usługodawcy oraz informacjami na temat obecnych promocji.
2.W celu komunikacji z Klientem w trakcie świadczenia powyższych usług oraz z nimi związanych, Usługodawca korzysta z Środków elektronicznej komunikacji, w szczególności poczty elektronicznej, Strony internetowej oraz Systemu Sprzedaży. Koszty ponoszone przez Klienta za korzystanie z powyższych środków komunikacji na odległość w celu zawarcia umowy nie mogą być wyższe niż koszty regularnego korzystania z tych środków komunikacji i zależą od cennika operatora, którego usługi Klient wykorzystuje.
WYMAGANIA TECHNICZNE I INFORMACJE
-
Aby korzystać z witryny internetowej, konieczne jest posiadanie komputera lub innego urządzenia elektronicznego z dostępem do Internetu oraz oprogramowania do przeglądania sieci (przeglądarki), które obsługuje pliki cookie i skrypty oparte na JavaScript, jeśli ich obsługa została aktywowana, a także posiadanie indywidualnego konta e-mail.
-
Aby korzystać z usług w ramach Systemu Sprzedaży, które polegają na składaniu zamówień, konieczne jest posiadanie komputera lub innego urządzenia elektronicznego z dostępem do Internetu oraz oprogramowania do przeglądania sieci (przeglądarki), które obsługuje pliki cookie i skrypty oparte na JavaScript, jeśli ich obsługa została aktywowana, a także posiadanie indywidualnego konta e-mail.
-
Informacje zawarte w dziennikach systemowych (np. adres IP użytkowników) są wykorzystywane przez dostawcę usług do celów technicznych. Ponadto, informacje te są wykorzystywane do zbierania ogólnych danych statystycznych. Ta witryna wykorzystuje pliki cookie do dostarczania usług i treści dostosowanych do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkowników. Wyłączenie plików cookie w przeglądarce może spowodować niedogodności lub uniemożliwić korzystanie z usług. Pliki cookie są również wykorzystywane do zbierania ogólnych informacji statystycznych na temat korzystania z witryny przez użytkowników.
SPRZEDAŻ PRODUKTÓW ODZIEŻOWYCH
§ 4 ZAMÓWIENIA
-
Usługi polegające na sprzedaży produktów odzieżowych mogą być realizowane za pośrednictwem Systemu Sprzedaży.
-
Usługi oferowane przez dostawcę usług w ramach Systemu Sprzedaży mogą być wykorzystywane wyłącznie przez osoby fizyczne pełnoletnie, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, oraz przez osoby prawne.
-
Zamówienie można złożyć, gdy Klient wypełnił formularz w Systemie Sprzedaży, w którym podaje swoje imię i nazwisko oraz adres dostawy. Po wypełnieniu formularza Klient jest zobowiązany do zweryfikowania zgodności danych i ich potwierdzenia.
-
Zamówienie jest składane, gdy Klient wybierze produkty w Systemie Sprzedaży. Zamówienie jest potwierdzane poprzez kliknięcie przycisku „Zapłać teraz” na ekranie podsumowania zamówienia. Zamówienie złożone przez Klienta stanowi ofertę, zgodnie z definicją prawa cywilnego.
-
Podczas potwierdzania treści formularza Klient oświadcza, że:
- zapoznał się z Regulaminem i zgadza się go przestrzegać. Klient akceptuje Regulamin bez konieczności składania osobnego oświadczenia,
- dane wprowadzone w formularzu są kompletne i prawdziwe,
- jest uprawniony do zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną,
- dane przez niego wprowadzone nie naruszają praw osób trzecich.
10.Fakt złożenia zamówienia będzie automatycznie potwierdzane drogą e-mailową.
§ 5 DOSTAWA I JEJ OGRANICZENIA
-
Dostawy są realizowane przez firmy kurierskie InPost, DHL.
-
Dostawy są realizowane międzynarodowo, o ile kraj nabywcy akceptuje zamówienia na odzież i obuwie online z Unii Europejskiej.
-
Czas dostawy zależy od obszaru określonego na podstawie kodu pocztowego przypisanego do adresu podanego przez Klienta. Rejestrowana przesyłka zostanie wysłana w terminie określonym w Systemie Sprzedaży, licząc od daty zawarcia umowy, której długość zależy od dostępności produktu. Termin wykonania usługi przez Usługodawcę nie przekracza jednego miesiąca.
-
Ze względu na ograniczoną liczbę oferowanych produktów odzieżowych, Usługodawca zastrzega sobie prawo do ograniczenia liczby przyjętych ofert, w zależności od ilości dostępnych towarów.
-
Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zamówienia w następujących przypadkach:
- występują konkretne wątpliwości co do Klienta,
- nie udało się potwierdzić zamówienia,
- Klient nie przestrzega Regulaminu,
- zamówienie nie może być zrealizowane z powodów logistycznych.
8. Pracownicy Usługodawcy niezwłocznie powiadomią Klienta drogą mailową na adres podany przez Klienta w zamówieniu lub telefonicznie o odmowie zawarcia umowy.
9. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niewykonanie dostawy w określonym przez Klienta terminie, spowodowane zdarzeniami i sytuacjami, które wykraczają poza kontrolę Usługodawcy i uniemożliwiły wykonanie zamówienia.
§ 6 PRAWO DO ODSTĄPIENIA
1. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny.
2. Termin na odstąpienie wynosi 14 dni od dnia otrzymania towaru przez Klienta lub od dnia otrzymania towaru przez osobę trzecią, inną niż przewoźnik, wskazaną przez Klienta.
3. W przypadku gdy produkty zamówione przez Klienta zostały dostarczone osobno lub w częściach, termin na odstąpienie wynosi 14 dni od dnia otrzymania ostatniej przesyłki przez Klienta lub od dnia otrzymania ostatniego przedmiotu lub części przez osobę trzecią, inną niż przewoźnik, wskazaną przez Klienta.
4. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Usługodawcę, tj. Ismena Warszawska z siedzibą w Gdynia 81-525, ul. Aleja Zwycięstwa 256, adres e-mail: kontakt@ismenawarszawska.pl, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w formie jednoznacznego oświadczenia (np. listu wysłanego pocztą lub e-mailem).
5. W przypadku złożenia wniosku o odstąpienie, Usługodawca niezwłocznie wyśle potwierdzenie otrzymania przez e-mail oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W celu zachowania terminu wystarczy, że Klient wyśle informację o skorzystaniu ze swojego prawa do odstąpienia od umowy przed upływem określonego terminu.
§ 7 SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1. W przypadku odstąpienia od umowy przez Klienta, Ismena Warszawska zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, pomniejszone o koszty dostawy towaru w przypadku, gdy Klient wybrał opcję płatnej dostawy (w tym przypadkach, gdy wartość zamówienia była poniżej minimalnej wartości uprawniającej Klienta do bezpłatnej usługi dostawy), oraz o wszelkie cła, które są wymagane dla zamówień spoza Unii Europejskiej, jeśli Klient wybrał opcję DDP (dostawa z opłaconymi cłami), ponieważ takie opłaty celników są pobierane ściśle w imieniu regionalnych organów celnych i nie są naliczane przez Sprzedawcę, niezwłocznie i w każdym przypadku nie później niż w terminie 7 dni od daty otrzymania zwróconego towaru przez Ismena Warszawska lub w przypadku, gdy odstąpienie zostało zgłoszone przed wysłaniem towaru przez Sprzedawcę, w terminie 7 dni od chwili podjęcia przez Klienta decyzji o odstąpieniu od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu tych samych metod płatności, które zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inne warunki; w każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat związanych z tym zwrotem.
2. Klient jest zobowiązany odesłać lub zwrócić towar do Ismena Warszawska niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował Ismena Warszawska o swoim odstąpieniu od umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Klient zwróci towar w terminie 14 dni na adres: ul. Aleja Zwycięstwa 256, 81-525 Gdynia, Polska.
3. Towar oferowany jako zestaw powinien być zwrócony w całości.
4. Wszystkie towary powinny być zwrócone w oryginalnym stanie, z zachowanymi oryginalnymi metkami i opakowaniami.
5. Klient ponosi koszty zwrotu towaru.
6. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru wynikające z jego używania w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania przedmiotów.
7. Ismena Warszawska zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu, jeśli zwrócone towary zostały zmienione (w szczególności są niekompletne, bez metek, używane, prane lub uszkodzone), z wyjątkiem przypadków, gdy zmiana była konieczna do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania przedmiotów.
§ 8 PROCEDURA SKŁADANIA REKLAMACJI
1. Ismena Warszawska zobowiązuje się dostarczać Klientowi produkty wolne od wad fizycznych lub prawnych. 2. Ismena Warszawska ponosi odpowiedzialność względem Klienta za wady produktów sprzedanych, które istniały w momencie dostawy produktów Klientowi lub wynikały z przyczyn inherentnych produktów sprzedanych, w zakresie określonym w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny oraz ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
3. Klienci są zobowiązani do sprawdzenia przedmiotu dostawy w momencie dostawy. Jeśli nie ma zastrzeżeń co do stanu przedmiotu dostawy i jeśli potwierdzenie odbioru zostało podpisane bez zastrzeżeń, przypuszcza się, że stan produktów był odpowiedni.
4. Klienci mają prawo składać reklamacje dotyczące usług do Ismena Warszawska za pośrednictwem dostawców oraz na adres e-mailowy: kontakt@ismenawarszawska.pl.
5. Reklamacje dotyczące usług rozpatrywane są przez Ismena Warszawska lub pracownika przez nią nominowanego w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia.
6. Prawidłowa reklamacja dotycząca usług, wysłana na adres e-mailowy kontakt@ismenawarszawska.pl, powinna zawierać co najmniej następujące dane:
- Oznaczenie Klienta i Zamówienia;
- Przedmiot reklamacji;
- Okoliczności uzasadniające reklamację.
7. Wadliwe produkty wraz z reklamacją należy wysłać na następujący adres: ul. Aleja Zwycięstwa 256, 81-525 Gdynia, Polska, wraz z opisem wady i danymi umożliwiającymi zidentyfikowanie Klienta.
8. W przypadku uzasadnionych reklamacji Ismena Warszawska zobowiązuje się również zwrócić Klientowi koszty, jakie musiał ponieść, aby odesłać wadliwy produkt odzieżowy za pomocą zwykłej przesyłki.
CENA I FORMY PŁATNOŚCI
§ 9 CENA SPRZEDAŻY
1. Ceny w Systemie Sprzedaży są cenami brutto i zawierają podatek VAT obowiązujący w chwili składania zamówienia. Waluta płatności zależy od ustawień systemowych urządzenia Klienta.
2. Ceny podane w naszym Systemie Sprzedaży są cenami końcowymi, obejmującymi koszty dostawy produktów odzieżowych do Klienta za pośrednictwem wybranej przez Usługodawcę opcji dostawy.
3. Składając zamówienie, Klient akceptuje aktualną cenę sprzedaży oraz zobowiązanie do jej zapłacenia.
4. Klient jest zobowiązany pokryć wszystkie dodatkowe koszty poza ceną sprzedaży podaną w Systemie Sprzedaży, związane z dostawą zamówionych towarów, w szczególności opłaty celne, opłaty importowe, opłaty manipulacyjne lub podobne, jeśli obowiązek Klienta do pokrycia tych kosztów wynika z obowiązujących przepisów prawa w kraju dostawy. Usługodawca nie jest zobowiązany do pokrycia wyżej wymienionych dodatkowych opłat.
5. Podane ceny w Systemie Sprzedaży nie obejmują dodatkowych opłat wymienionych w paragrafie 4. 6. Usługodawca nie ma kontroli nad wymienionymi opłatami, a charakter usługi nie pozwala na ich wcześniejsze obliczenie, ponieważ zależą one od wartości towarów i kosztów dostawy. Aby obliczyć dodatkowe koszty, prosimy o kontakt z urzędem celno-skarbowym lub innymi właściwymi organami przed złożeniem zamówienia w Sklepie.
7. W przypadku odmowy Klienta pokrycia dodatkowych opłat wymienionych w paragrafie 4, towary zostaną zwrócone do Usługodawcy, a Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towarów.
8. Procedura celna lub inne procedury importowe przewidziane przez przepisy obowiązujące w kraju dostawy mogą spowodować opóźnienia niezależne od kontroli Usługodawcy. W przypadku opóźnień zalecamy skontaktowanie się z urzędem celno-skarbowym lub innym właściwym organem, aby ustalić przyczyny opóźnienia przed złożeniem reklamacji w Sklepie.
9. Władze kraju wysyłki mogą przesłać dokumenty rozliczeniowe dotyczące dodatkowych opłat wymienionych w paragrafie 4 do Klienta po dacie dostawy. Powyższy przypadek nie stanowi opóźnienia ze strony Usługodawcy w dostawie towarów, a Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za dostawę powyższych dokumentów rozliczeniowych.
10. Dokument sprzedaży zawsze jest zgodny z ceną sprzedaży obowiązującą w chwili akceptacji zamówienia przez Kupującego, niezależnie od wybranej daty dostawy.
11. Dla określonych regionów poza Unią Europejską, które zazwyczaj pobierają opłaty celne od towarów zakupionych online, Sprzedawca oferuje opcję usługi DDP (Delivery Duty Paid). W takich przypadkach Sprzedawca doliczy koszty automatycznie obliczonych opłat celnych do całkowitego kosztu zakupów produktów podczas składania zamówienia i umożliwi Klientowi zapłatę opłat celnych bezpośrednio w jednej transakcji. Gdy Klient wybiera opcję DDP, nie będzie on zobowiązany do płacenia opłat po przybyciu towarów do kraju przeznaczenia, ponieważ wszelkie takie płatności zostaną przetworzone przez agencję celno-skarbową UPS w imieniu Klienta.
§ 10 AKCEPTOWANE FORMY PŁATNOŚCI
1. Akceptowaną formą płatności jest wyłącznie płatność online kartą obsługiwaną przez Operatora Systemu Płatności.
2. Płatności w Systemie Płatności mogą być dokonywane tylko przez osoby uprawnione do korzystania z danej formy płatności, w szczególności karta płatnicza może być używana wyłącznie przez jej uprawnionego posiadacza. W przypadku wykrycia przypadków oszustw przez Usługodawcę, zostaną one natychmiast zgłoszone odpowiednim organom ścigania.
3. Usługodawca udostępnia formularz transakcyjny dostarczony przez Operatora Systemu Płatności; dane z formularza są automatycznie przesyłane do partnera Systemu Płatności przez System Płatności.
4, Podczas dokonywania płatności kartą klient automatycznie zostaje przekierowany do okna, w którym należy wprowadzić dane niezbędne do dokonania płatności.
5. Aby dokonać płatności, Klient powinien potwierdzić dokonanie płatności na stronie odpowiedniego partnera Systemu Płatności, zgodnie z zasadami określonymi przez tego partnera; wprowadzenie jakichkolwiek zmian w formularzu płatności udostępnionym na tych stronach i automatycznie wypełnionym przez System Płatności uniemożliwia dokonanie płatności.
6. Wszelkie płatności elektroniczne są dokonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami Operatora Systemu Płatności lub partnera Systemu Płatności, a Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za ich funkcjonowanie.
7. Jeśli zamówienie nie może być zrealizowane, mimo że zostało zaakceptowane, Klient otrzyma od Usługodawcy całą kwotę wpłaconą przez System Płatności. Usługodawca zleca zwrot płatności najpóźniej w ciągu 14 dni od chwili, gdy Klient został poinformowany o niezrealizowaniu zamówienia z przyczyn wymienionych w niniejszym artykule. Datą zwrotu jest data, w której Usługodawca zleca Operatorowi Płatności zwrot odpowiedniej sumy.
8. Partnerzy Systemu Płatności i Operator Systemu Płatności zastrzegają sobie prawo do odmowy obsługi płatności dokonanych przez Klienta, w szczególności jeśli pojawią się wątpliwości co do legalności transakcji, na podstawie której dokonano płatności, lub samej płatności.
9. Klient potwierdza, że Operator Systemu Płatności oraz jego partnerzy oceniają wiarygodność finansową osób, które dokonują płatności za pomocą karty płatniczej, i mogą różnicować zasady płatności lub warunki świadczenia usług w zależności od grupy ryzyka, do której przypisany jest dany Klient. Dlatego Operator Systemu Płatności zastrzega sobie prawo do odmowy obsługi danej płatności w uzasadnionych przypadkach.
Operator Systemu Płatności i Usługodawca nie ponoszą odpowiedzialności za opóźnienia w transmisji płatności lub odpowiedzi autoryzacyjnych, spowodowane przyczynami występującymi po zgłoszeniu płatności przez Klienta, a także niezrealizowanie i opóźnienie w transferze środków lub w weryfikacji danych, w szczególności spowodowane błędnymi lub niekompletnymi danymi podanymi przez Klienta, które uniemożliwiają wykonanie płatności, oraz opóźnienia wynikające z innych zdarzeń leżących poza kontrolą Usługodawcy lub Operatora Systemu Płatności.
10. Usługa świadczona przez Usługodawcę jest bezpłatna, jednakże w przypadku wyboru płatności elektronicznej przez Klienta naliczana jest opłata za zamówienie w wysokości podanej przed złożeniem zamówienia.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ I POSTANOWIENIA KOŃCOWE
§ 11 ODPOWIEDZIALNOŚĆ
1. Zabrania się pobierania treści bazy danych udostępnionych na stronie internetowej i w Systemie Sprzedaży oraz korzystania z nich w całości lub w istotnej części.
2. Ismena Warszawska nie zezwala na kopiowanie, modyfikowanie, dystrybucję, przesyłanie ani w inny sposób korzystanie z treści udostępnionych na stronie internetowej i w Systemie Sprzedaży, z wyjątkiem korzystania z nich w kontekście fair use.
3. Ismena Warszawska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody wynikające z zaprzestania świadczenia usług, jeśli jest to skutkiem niemożności skutecznego wykonania usług z powodu winy Klienta.
4. Ismena Warszawska nie ponosi również odpowiedzialności za szkody wynikające z zaprzestania świadczenia usług przez Klienta naruszającego regulamin.4.
5. Oprócz powyższego, Ismena Warszawska nie ponosi odpowiedzialności za:
- jakiekolwiek szkody wyrządzone osobom trzecim, wynikające z korzystania przez Klientów z usług w sposób niezgodny z regulaminem lub prawem;
- informacje i materiały pobrane i przesłane przez Klientów za pośrednictwem Internetu;
- utratę danych przez Klienta wynikającą z czynników zewnętrznych (np. awaria oprogramowania) lub innych - - okoliczności poza kontrolą Ismeny Warszawskiej (działania innych);
- szkody wynikające z braku ciągłości w świadczeniu usług;
- Klientów przesyłających fałszywe lub niekompletne informacje podczas składania zamówienia;
- niewykonanie przez Klientów regulaminu.
§ 12 PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania i dystrybuowania materiałów znajdujących się w Systemie Sprzedaży i na stronie internetowej bez pisemnej zgody i wiedzy właścicieli praw autorskich.
§ 13 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01 sierpnia 2024 roku.
2. Ismena Warszawska zastrzega sobie prawo do jednostronnej modyfikacji Regulaminu. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w chwili opublikowania ich na stronie internetowej Sklepu lub w Systemie Sprzedaży. Klient ma prawo do rozwiązania Umowy bez okresu wypowiedzenia w przypadku braku akceptacji zmian w Regulaminie.
3. Uznając konkretne postanowienia Regulaminu za nieważne lub nieskuteczne w sposób określony przez prawo, nie wpływa to na ważność ani skuteczność pozostałych postanowień Regulaminu. W miejsce nieważnego postanowienia stosowane będzie takie postanowienie, które jest najbliższe celom nieważnego lub nieskutecznego postanowienia oraz całego Regulaminu.
4. Umowę zawartą między Stronami stanowią Zamówienie oraz niniejszy Regulamin wraz z wszelkimi załącznikami, które stanowią integralne części umowy. Wyklucza się możliwość korzystania z ogólnych warunków umów klienta (jeśli są używane).
5. Umowa o świadczenie usług jest zawierana na czas nieoznaczony. Strony mają prawo do rozwiązania umowy, która umożliwia dostęp do Systemu Sprzedaży i strony internetowej, z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia.
6. Strony zgadzają się, że prawem właściwym dla korzystania lub naruszenia Regulaminu oraz dla umów zawartych na jego podstawie jest prawo polskie. Niniejsze oświadczenie stanowi wybór prawa mającego zastosowanie w przypadku konfliktu norm prawnych.
7. Umowa jest zawierana w języku polskim.
8. W przypadku, gdy w procedurze reklamacyjnej reklamacja Klienta została odrzucona, a przy wzajemnej zgody, spór dotyczący zakupionego produktu lub usługi może być przedmiotem pozasądowych sposobów rozstrzygania spraw w formie mediacji i sądów polubownych. Regulaminu oraz umów zawartych na jego podstawie jest sąd właściwy dla pozwanego lub sąd miejsca wykonania umowy.
9. Strony zgadzają się, że właściwością do rozpoznania sporów wynikających z korzystania lub naruszenia
10. W przypadkach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego, w tym ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. 1964, Nr 16, poz. 93 ze zm.), ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014.827) oraz ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002, Nr 144, poz. 1204 ze zm.).